TWORZENIE OPOWIEŚCI I STOSOWANIE PĘTLI W PROGRAMOWANIU


Kodowanie w kolejnej odsłonie!
W dzisiejszej lekcji mamy do czynienia z tworzeniem opowieści oraz stosowaniem pętli "dopóki".
Sprawdźcie z jakimi bohaterami się dzisiaj spotkacie.


Zadanie łatwiejsze (dla młodszych i mniej zaawansowanych):
Lekcja: Utwórz opowieść
- W końcu będzie można wykazać się pomysłowością, gdyż samodzielnie macie szansę tworzyć własne opowieści. Dzięki utworzeniu własnych dialogów postaciom pieska i kotka, sprawicie, że opowiedzą one nowe historie. To będą Wasze opowieści. 
Jestem pewna, że będą bardzo ciekawe :). 








Zadanie trudniejsze (dla starszych i bardziej zaawansowanych):
Lekcja: Farmer / pętle "dopóki"
- W dzisiejszym zadaniu poznacie Farmera, którego Waszym zadaniem będzie doprowadzić do dołka/dziury.Pojawi się blok pętli (czyli powtarzania), który powinien znacznie skrócić Wasz kod.
Czy już wiesz, jak prawidłowo rozwiązać to zadanie? 




Oglądajcie filmiki z instrukcjami, one podpowiedzą Wam jak wykonać dane zadanie.

Przypominam: 
  • Jak zmienić napisy na polskie w filmikach na code.org znajdziecie pod linkiem: https://youtu.be/Cs6bwrw7U0U  
  • Aby przetłumaczyć jakiś tekst na stronie - korzystajcie z prawego przycisku myszy i opcji "Przetłumacz na język polski" (przeglądarka Chrome).

Powodzenia!
A. Szłapa / instruktor OPP "70"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz